Foto's - Reisverslag uit Thyolo, Malawi van Guido Bakker - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Thyolo, Malawi van Guido Bakker - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Guido

Blijf op de hoogte en volg Guido

20 April 2014 | Malawi, Thyolo

Hier volgen foto's van de afgelopen weekends, waarin ik naar Mulanje Mountain (de hoogste berg van Malawi, waar de klim af en toe bijzonder steil was), Blantyre (een van de grote steden van Malawi, dichtbij Thyolo gelegen) en Majete Wildlife Reserve (safaripark waar 5 leeuwen rondlopen) ben geweest. Het paasweekend brengen we in Cape Mclear door, dus voor de sfeer nog een foto daarvan.

  • 21 April 2014 - 20:24

    Diane Postma:

    Hallo Guido en Yentl,

    Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt! En wat een pittige beklimming, schattig heeh, die nijlpaarden op afstand, ik vind het vooral zo leuk, als je die oortjes ziet,........... maar o wee , pas maar op voor ze! Even tussen door, Yentl, heb je, dat jurkje daar gekocht? Het lijkt op het jurkje van San, toen ze in Ghana was, grappig heeeeh? Ik ben blij voor jullie, dat er toch ontspanning is. Aan jullie gezichten te zien , genieten jullie. Zeg Guido, heb je al een verlanglijst voor als we met z'n allen bij je komen?????????/
    Nou doei, je maffe tante Diane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Van 18 februari tot 17 juni zal ik in Malawi verblijven voor mijn coschap. Via deze blog zal ik u op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 10594

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 17 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: